Strona 1 z 3
Organizacja
: 25 sie 2013, 15:37
autor: przynenta
Witam,
Nie warto już ustalać jakieś kwestie dotyczące pracy podczas mistrzostw.
Ja pomimo, że ryby to już prawie wspomnienie planuję być od samego początku do samego końca a nawet jeden dzień dłużej jak typowy wół do pracy z małymi przerwami na zarabianie $$$

Re: Organizacja
: 25 sie 2013, 17:47
autor: niki 28
Ponoć pracę zaczynamy od wtorku

Oczywiście w tygodniu Mistrzostw.Chyba nie powiesz Tomek,że nie masz baniaka w domu

.Ja bez awa w domu nie potrafiłbym żyć.A tak w ogóle ,to jestem do niedzieli włącznie-no chyba żeby jakieś "gromy z nieba leciały"

Re: Organizacja
: 25 sie 2013, 21:15
autor: przynenta
Ja we wtorek jak partia pozwoli (chyba, że do tego czasu już nie będzie miała już do gadania) pewnie zjawię się po południu rano muszę zaliczyć Bydgoszcz.
Jakieś szkła jeszcze są ale z 55 z rybami jest 5

Re: Organizacja
: 27 sie 2013, 15:56
autor: przynenta
jaki jest adres www IV mistrzostw, bo nie mogę odnaleźć

Re: Organizacja
: 31 sie 2013, 20:49
autor: przynenta
Potrzebuje skład sędziowski oraz jakie będą nagrody. PILNE. Andrzej wysłałem do Ciebie @ ale cisza.

Re: Organizacja
: 01 wrz 2013, 19:18
autor: przynenta
Re: Organizacja
: 01 wrz 2013, 21:39
autor: mare777
Ja oczywiście od wtorku do poniedziałku, od środy jeszcze Michał nas wspomoże

Re: Organizacja
: 02 wrz 2013, 12:04
autor: Ambra
przynenta pisze:Potrzebuje skład sędziowski oraz jakie będą nagrody. PILNE. Andrzej wysłałem do Ciebie @ ale cisza.

Wysłałem Ci załącznik w którym jest wszystko, prócz składu sędziowskiego.
Te wszystkie informacje są na stronie Mistrzostw jak mnie zapewnił Mirek.
Co do składu sędziowskiego - nie mamy pełnego kompletu potwierdzeń przybycia sędziów z zagranicy. Stąd też personalnie nie podajemy składu.
Jedno jest jednak pewne. Komisja sędziowska będzie się składać z 9 uprawnionych do oceny dyskowców osób + przewodniczący jury.
Najniższa i najwyższa ocena sędziowska będzie odrzucana, tak więc wynik, to średnia z ocen 7 sędziów.
W tym wypadku ważny jest system a nie personalia.
Re: Organizacja
: 09 wrz 2013, 06:37
autor: Ambra
mare777 pisze:Ja oczywiście od wtorku do poniedziałku, od środy jeszcze Michał nas wspomoże

Obecność na Mistrzostwach i potrzeba posiadania miejsca hotelowego w potrzebnym okresie wymaga od zainteresowanego zgłoszenia meilem tego faktu na adres:
asie1@interia.pl
Deklaracje na Forum nie będą brane pod uwagę z przyczyn organizacyjno - technicznych.
Re: Organizacja
: 11 wrz 2013, 21:57
autor: przynenta
Andrzej, tak naprawdę ilu Nas będzie (zgłosiło się) do tej pory było wszystko jasne
Na dzień dzisiejszy z deklaracji na forum prawie starczą palce jednej ręki do policzenia

Re: Organizacja
: 11 wrz 2013, 22:16
autor: jzajonz
Z pewnością będę od początku ale będę raczej jak wahadło śpiąc tu i tam. Hotel zamówię w stosownym czasie.
Re: Organizacja
: 12 wrz 2013, 06:45
autor: roh
Ja z Darkiem będę od środowego wieczora. W środę o 10.30 muszę jeszcze stanąć przed panem/nią w todze i z Łańcuchem i nie chodzi tu o popełnienie bigamii.

Re: Organizacja
: 12 wrz 2013, 08:01
autor: _TOM_
nie jedziesz przez 3miasto czasem?
Re: Organizacja
: 12 wrz 2013, 09:00
autor: roh
_TOM_ pisze:nie jedziesz przez 3miasto czasem?
Jakie atrakcje masz w ofercie.

Re: Organizacja
: 12 wrz 2013, 10:57
autor: niki 28