Rosnące pH
Moderatorzy: mkozubski, krisaczek
- wolan91
- nowicjusz
- Imie i Nazwisko: Dawid
- Miejsce zamieszkania/miasto/: Gdańsk
Rosnące pH
Witam , jestem początkującym paletkowiczem ;D
Mam problem z ustabilizowaniem się pH w akwarium 130 L akwarium dojrzewało miesiąc , po tym czasie postanowiłem zmienić pH do 7.0 za pomocą Sera pH Minus ,oczywiście następnego dnia pH wróciło znowu do 8.0 . Czy to normalna reakcja i obniżać pH dalej , czy coś źle zrobiłem ? Pomocy
kranówka ma pH 8.0 kH 7 GH 9 NO2 0
( sterylniak ) z 2 roślinami w plastikowych doniczkach + Filtr JBL e1501 ( wkład 2x MicroMec + Ceramika + gąbka = nie zmieniają one pH )
żadnych kostek napowietrzających
*dodam , że godzinę temu obniżyłem jeszcze raz pH do 7,1 i dodałem dodatkowy napowietrzacz
Mam problem z ustabilizowaniem się pH w akwarium 130 L akwarium dojrzewało miesiąc , po tym czasie postanowiłem zmienić pH do 7.0 za pomocą Sera pH Minus ,oczywiście następnego dnia pH wróciło znowu do 8.0 . Czy to normalna reakcja i obniżać pH dalej , czy coś źle zrobiłem ? Pomocy
kranówka ma pH 8.0 kH 7 GH 9 NO2 0
( sterylniak ) z 2 roślinami w plastikowych doniczkach + Filtr JBL e1501 ( wkład 2x MicroMec + Ceramika + gąbka = nie zmieniają one pH )
żadnych kostek napowietrzających
*dodam , że godzinę temu obniżyłem jeszcze raz pH do 7,1 i dodałem dodatkowy napowietrzacz
- wolan91
- nowicjusz
Re: Rosnące pH
Wszystko jasne
zbyt duże napowietrzanie
dodałem torf i kilka szyszek olchy i ph samo spadło z 7,5 na 6,9 jak wpadną do zbiornika ryby powinno się obniżyć do 6,5 

-
- junior
- Imie i Nazwisko: Artur Janik
- Miejsce zamieszkania/miasto/: Nowy Targ
- Kontaktowanie:
Napowietrzanie swoją drogą, ale przy Kh-7 obniżenie ph jest trudne a minus Sery można lać i lać.
-
- entuzjasta
- Imie i Nazwisko: Artur Borowski
- Miejsce zamieszkania/miasto/: Skórzewo