POMOCY

Choroby dyskowców, sposoby leczenia oraz leki, diagnoza za pomocą mikroskopu.

Moderatorzy: _TOM_, niki 28, Kazimierz1961

darekz78
junior
junior

POMOCY

Post autor: darekz78 » 06 kwie 2007, 12:26

JESTEM POCZĄTKUJĄCYM AKWARYSTĄ MAM 240 LITROWE AKWARIUM 2 MIESIĄCE W NIM 6 APLETEK 8CM NEONY TETRY PARA SKALARÓW KIRYSKI I ZBROJNIKI DO WCZORAJ BYŁO WSZYSTKO W PORZĄDKU ALE JEDNA Z PALETEK ZACZĘŁA DZIWNIE PŁYWAĆ JAKBY BYŁA SZALONA I DO TEGO OBROTY JAK SALTA WYGLĄDAŁO TO STRASZNIE A JA NIE WIEDZIAŁEM JAK JEJ POMÓC NIESTETY NIE DAŁA RADY NIE WIEM CO POWINIENEM ZROBIĆ CO TO ZA CHOROBA I CZY POZOSTAŁE RYBY SĄ ZAGROŻONE WYGLĄDAJĄ I ZACHOWUJĄ SIĘ NORMALNIE PROSZĘ POMÓŻCIE

Awatar użytkownika
stanpiter
członek PKMD
Imie i Nazwisko: Piotr Stanaszek

Post autor: stanpiter » 06 kwie 2007, 12:39

Caps lock masz zacięty czy jak? Przeczytaj swoje pytanie i zastanów się jak mamy na nie odpowiedzieć, wiemy już że masz akwa i kupę ryb. Czy Ty coś czytałeś na temat akwarium, paletek, środowiska itd... Podmień wodę na początek i zacznij interesować się tym co już posiadasz. Poczytaj to forum, jakieś książki i przemyśl wszystko od początku.
Nie obraź się lecz zaczynasz od d..y strony.

Awatar użytkownika
birdas
entuzjasta
entuzjasta
Imie i Nazwisko: Marcin Spychała
Miejsce zamieszkania/miasto/: Jelenia Góra

Post autor: birdas » 06 kwie 2007, 12:40

Na podstawie opisu nie da Ci się pomóc. Podaj parametry wody, napisz co robiłeś w ostatnich dniach, jakieś zdjęcie by się przydało i precyzyjniejszy opis.
Na razie mogę doradzić poczytanie w internecie na temat netykiety (co oznacza pisanie z dużych liter i dlaczego tego nie stosujemy), zachęcam do uzupełnienia profilu oraz używania znaków interpunkcyjnych typu przecinek i kropka.

darekz78
junior
junior

Post autor: darekz78 » 06 kwie 2007, 13:01