tanie sterowanie komputerem PC w akwarium
-
- entuzjasta
- Imie i Nazwisko: Jaś i Małgosia
- Miejsce zamieszkania/miasto/: Alternatyw 4
tanie sterowanie komputerem PC w akwarium
Jestem laikiem w tej dziedzinie ale myślę ze nasz standpiter wie z czym to się je.
Dla wszystkich zainteresowany świetny artykuł
http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_18145.html
- dylus
- entuzjasta
- Imie i Nazwisko: Dylewski Mariusz
- Miejsce zamieszkania/miasto/: Grudziadz
Re: tanie sterowanie komputerem PC w akwarium
Mam znajomego który obecnie do lapcia podpiął sterowanie ogrzewaniem w domu pozostałe elementy typu światło też steruje z lapcia jednak robiła to firma i wiem że koszt był dość spory .TURYSTA pisze:Jestem laikiem w tej dziedzinie ale myślę ze nasz standpiter wie z czym to się je.
- stanpiter
- członek PKMD
- Imie i Nazwisko: Piotr Stanaszek
Re: tanie sterowanie komputerem PC w akwarium
Więc ma bardziej prze..... niż ja w 80latach w wojsku (tam gasiłem światło kiedy chciałem) z paluszka, ba to było darmodylus pisze: Mam znajomego który obecnie do lapcia podpiął sterowanie ogrzewaniem w domu pozostałe elementy typu światło też steruje z lapcia jednak robiła to firma i wiem że koszt był dość spory .

-
- entuzjasta
- Imie i Nazwisko: Jaś i Małgosia
- Miejsce zamieszkania/miasto/: Alternatyw 4
A co by chciał tym sterować ?
Ja osobiście w tej chwili nic ale ktoś może wpaść na genialny pomysł i z tego prostego sterownika zrobi sterowanie do pomp itd.
A że można to podłączyć pod pc jadąc na wakacje wiesz co się dzieje w twoim baniaku poprzez łącze internetowe .
Można w nim robić raporty itd.
Myślę że prędzej czy później znajdzie sie ktoś komu się to przyda .
Jeśli nie cóż można to potraktować jako ciekawostkę ewentualnie skasować post .
Ja osobiście w tej chwili nic ale ktoś może wpaść na genialny pomysł i z tego prostego sterownika zrobi sterowanie do pomp itd.
A że można to podłączyć pod pc jadąc na wakacje wiesz co się dzieje w twoim baniaku poprzez łącze internetowe .