Strona 1 z 1

Problem ze sklepem internetowym.

: 23 sie 2007, 22:53
autor: IreneuszKaczor
Ponad miesiąc temu złożyłem zamówienie w sklepie Zoo Sfera i do dziś nie otrzymałem towaru. Oczywiście dokonałem płatności przelewem.
Wysłałem kilka maili z pytaniem o realizację zamówienia, ale żadnej odpowiedzi? Telefon kontaktowy ze strony sklepu nie odpowiada!?

Ma ktoś z Was podobne problemy?

Wcześniej niejednokrotnie tam zamawiałem i nigdy nic złego się nie działo!?

: 24 sie 2007, 06:47
autor: Amorphis
Jeśli nie masz problemów ze skrzynką mailową (nie nadaje, nie odbiera niektórych adresów, bo serwer jest gdzieś tam na czarnej liście) to dzwoń na ich nr telefonu , a jak nie pomoże, to 997 z dowolnego telefonu na terenie Polski.

: 31 sie 2007, 22:13
autor: PiotrB_86
O Tym nie słyszałem. Ale ja miałem problem z ZOO_SKLEP na zamowienie czekałem ok 3 tygodni. Inni mowili ze do 2 miechów dochodziło. Dziesiatki maili i nic. A nr telefonu i gg głuchy...

: 03 wrz 2007, 21:55
autor: IreneuszKaczor
Po siedmiu tygodniach braku kontaktu telefonicznego i mail-owego, przesyłka dotarła!
Na otarcie łez jedno opakowanie pokarmu gratis.

: 16 wrz 2007, 13:34
autor: kubamajer
Ok, wywalam linka do tego sklepu. Z tego co piszecie można wywnioskować, że jest możliwe mieć tutaj e-sklep i olewać klientów. No no, gdyby tak w Amazonie robili..

pozdr