WARSZAWA 2006
Moderator: przynenta
NOCLEG
Witam,
Sprawy dotyczące hotelu i noclegu finalizujemy. Objechaliśmy kolejne lokalizacje. Obecnie według nas najlepszą zarówno pod względem wieczornego spotkania jak i cenowym jest "Hotel POD LASEM". Wstępnie wszystko zostało przez nas uzgodnione (dla 25-30 osób). W cenę pokoi wliczony zostanie koszt sali, gdzie spędzimy wieczór. Jedynym problemem będzie dojazd (około 30 min. do PKiN), no ale najprawdopodobniej większość z nas będzie samochodami. Dodatkowo jednak będzie trzeba dopłacić za obiadokolację (20-30PLN). Mimo wszystko nawet po zsumowaniu cena jak na tutejsze warunki jest OK. Pozostaje jednak kwestia niezbędnej do rezerwacji wpłaty 1000PLN i ostateczne rozliczenie się z właścicielem w dniu przyjazdu. Proszę o Info, czy dokonanie wstępnej wpłaty leży po naszej stronie.
W zał. link:
www.hotelpodlasem.ta.pl
Sprawy dotyczące hotelu i noclegu finalizujemy. Objechaliśmy kolejne lokalizacje. Obecnie według nas najlepszą zarówno pod względem wieczornego spotkania jak i cenowym jest "Hotel POD LASEM". Wstępnie wszystko zostało przez nas uzgodnione (dla 25-30 osób). W cenę pokoi wliczony zostanie koszt sali, gdzie spędzimy wieczór. Jedynym problemem będzie dojazd (około 30 min. do PKiN), no ale najprawdopodobniej większość z nas będzie samochodami. Dodatkowo jednak będzie trzeba dopłacić za obiadokolację (20-30PLN). Mimo wszystko nawet po zsumowaniu cena jak na tutejsze warunki jest OK. Pozostaje jednak kwestia niezbędnej do rezerwacji wpłaty 1000PLN i ostateczne rozliczenie się z właścicielem w dniu przyjazdu. Proszę o Info, czy dokonanie wstępnej wpłaty leży po naszej stronie.
W zał. link:
www.hotelpodlasem.ta.pl
Ostatnio zmieniony 30 lis 2005, 14:20 przez RoKu, łącznie zmieniany 2 razy.
- Ambra
- członek PKMD
- Posty: 2479
- Rejestracja: 06 gru 2004, 20:25
- Imie i Nazwisko: Andrzej Sieniawski
- Miejsce zamieszkania/miasto/: 07-401 Laskowiec
- Lokalizacja: Laskowiec
Re: NOCLEG
Nim ostatecznie wszystko załatwimy trzeba pilnie:
1. Ustalić, czy spotkanie PKMD zaczyna się od piątku, czy od soboty, gdyż w grą wchodzi jedna lub dwie doby.
2. Podać cenę dobową jednego łóżka + opłaty za imprezę lub dwie imprezy (jeśli 2 dni), jaką ma ponieść uczestnik.
3. Podać gdzie i na jaki adres przesyłać zgłoszenia i pieniądze.
Proponuję, by to zrobić wszystko jak najszybciej, zostawiając sobie jednak jeszcze kilka dni na sfinalizowanie sprawy. Lada moment wróci Prezes i niech Zarząd zadecydyje.
1. Ustalić, czy spotkanie PKMD zaczyna się od piątku, czy od soboty, gdyż w grą wchodzi jedna lub dwie doby.
2. Podać cenę dobową jednego łóżka + opłaty za imprezę lub dwie imprezy (jeśli 2 dni), jaką ma ponieść uczestnik.
3. Podać gdzie i na jaki adres przesyłać zgłoszenia i pieniądze.
Proponuję, by to zrobić wszystko jak najszybciej, zostawiając sobie jednak jeszcze kilka dni na sfinalizowanie sprawy. Lada moment wróci Prezes i niech Zarząd zadecydyje.
- Brodacz
- entuzjasta
- Posty: 327
- Rejestracja: 18 gru 2004, 22:03
- Imie i Nazwisko: Grzegorz Mierzejewski
- Miejsce zamieszkania/miasto/: Gniezno
- Lokalizacja: Gniezno
Moim zdaniem wszystko zależy od tego jaka będzie zima.Może być tak że tylko będą miejscowi. Zimą zawsze jest takie rezyko.Zgłosi się 30 a przyjedzie 3.Co wtedy zrobicie z opłatami.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2005, 07:36 przez Brodacz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ambra
- członek PKMD
- Posty: 2479
- Rejestracja: 06 gru 2004, 20:25
- Imie i Nazwisko: Andrzej Sieniawski
- Miejsce zamieszkania/miasto/: 07-401 Laskowiec
- Lokalizacja: Laskowiec
Dla chcącego nic trudnego.Brodacz pisze:Moim zdaniem wszystko zależy od tego jaka będzie zima.Może być tak że tylko będą miejscowi. Zimą zawsze jest takie rezyko.Zgłosi się 30 a przyjedzie 3.Co wtenczas zrobicie z opłatami.
Pociagów do Warszawy nie brakuje i wysiadasz na Centralnym. 50 kroków - jesteś w pałacu.
Transport do hotelu się załatwi i jaki problem???????????
Trzeba sie zgłaszać, wpłacać te niewielkie kwoty, bo organizatorzy muszą wiedzieć ile miejsc zarezerwować.
Warszawa wydaje się mi osobiście ważna, gdyż tam właśnie uchwalimy co, gdzie i jak robimy w 2006 roku.
Nie zapominaj też o spotkaniu "oko w oko".
Każde z nich było do tej pory inne, a wspaniałych wspomnień zostało nam wiele........
Czy warto marnować kolejną okazję.????????????
Liczę że członkowie i sympatycy PKMD docenią tę sprawę, zwłaszcza że impreza odbywa sie w centrum Polski, więc każdy ma podobną odległość do pokonania z ośrodków północnych, wschodnich, południowych i zachodnich.
Trzeba jedynie chcieć, zwłaszcza że nasi koledzy - organizatorzy - załatwili wszystko bardzo tanio, a warunki pobytu są doskonałe.
ORGANIZACJA
Podsumowanie spotkanie w WZA w PKiN dotyczącego wystawy:
1. Organizacja zbiornika wystawowego:
Zgodnie z ustaleniami z WZA nasz zbiornik stanie zaraz po prawej stronie od wejścia na wystawę zgodnie z zał. foto, w miejscu gdzie jest zaznaczone akwarium Aquael-a. Zbiornik zalewany będzie około 5 dni przed wystawą (prawdopodobnie 10 stycznia, dokładne informacje zostaną przez nas jeszcze podane.). Start wystawy WZA w Ogrodzie Zimowym na terenie PKiN w dniu 14.2006 roku. Zakończenie 22 stycznia 2006 roku (demontaż elementów wystawowych w dniu następnym). Reasumując na przygotowanie zbiornika mamy 5 dni, tak więc jest szansa na w uzyskanie miarę dobrej jakości wody (dojrzałego zbiornika).
Zgodnie z ustaleniami osmozę podłączymy bezpośrednio w PKiN na tyłach wystawy, gdzie zainstalujemy cały układ z 200l. beczką. W ten sposób odpadnie problem transportu wody.
Dodatkowo dostawca ryb (Hico) powinien podać nam parametry wody jakich oczekuje.
Jeżeli chodzi o rośliny to sam hodowca (Hico) musi się określić czy wyraża na to zgodę, czy zbiornik powinien być hermetyczny (tylko wyjałowiony żwirek i woda).
Istnieje szansa na wystawienia dodatkowego zbiornika. Byłby to zbiornik typowo biotopowy. Potrzebna jednak wyraźna deklaracja z naszej strony co ze zbiornikiem, osprzętem i rybami.
2. Organizacja prelekcji:
Jeżeli chodzi o prelekcje to salka na zapleczu nie spełnia wymagań w zał. foto. Rozmawialiśmy jednak z panem Waldemarem komisarzem wystawy w sprawie zorganizowania dodatkowej sali (pobliskiej małej sali kinowej na jakieś 150 osób). Problem jednak polega na tym, ze po raz pierwszy WZA będzie płacić PKiN za wynajęcie pomieszczenia pod organizowaną wystawę. Tak więc jeżeli się na to zdecydujemy musimy pokryć koszty wynajmu sali (na około 3h) we własnym zakresie. Kwotę poznamy 12.12.2005. Wtedy też dojdzie kwestia ewentualnej organizacji rzutnika etc..
3. Dodatkowe kwestie podnoszone podczas spotkania:
Kwestia REKLAMY WYSTAWY. Zazwyczaj artykuły w prasie i ewentualne telewizyjne migawki z wystawy odbywają się już pod jej koniec lub nawet po zakończeniu. Padł więc propozycja aby wystawcy we własnym zakresie zajęli się organizacją reklamy. Chodzi o płatną reklamę w środkach masowego przekazu (prasa, telewizja) przed rozpoczęciem wystawy. No chyba, że ktoś ma jakieś prywatne dojścia. Prawdopodobnie firma TROPICAL zorganizuje konferencje prasową na terenie wystawy na pól godziny przed jej rozpoczęciem.
Proszę o Info co mamy odpowiedzieć w tej kwestii na kolejnym spotkaniu organizacyjnym 12.12.2005? Czy interesuje nas promocja PKMD w ten sposób? Koniczny byłby wtedy kontakt z firmą TROPICAL.
RoKu
1. Organizacja zbiornika wystawowego:
Zgodnie z ustaleniami z WZA nasz zbiornik stanie zaraz po prawej stronie od wejścia na wystawę zgodnie z zał. foto, w miejscu gdzie jest zaznaczone akwarium Aquael-a. Zbiornik zalewany będzie około 5 dni przed wystawą (prawdopodobnie 10 stycznia, dokładne informacje zostaną przez nas jeszcze podane.). Start wystawy WZA w Ogrodzie Zimowym na terenie PKiN w dniu 14.2006 roku. Zakończenie 22 stycznia 2006 roku (demontaż elementów wystawowych w dniu następnym). Reasumując na przygotowanie zbiornika mamy 5 dni, tak więc jest szansa na w uzyskanie miarę dobrej jakości wody (dojrzałego zbiornika).
Zgodnie z ustaleniami osmozę podłączymy bezpośrednio w PKiN na tyłach wystawy, gdzie zainstalujemy cały układ z 200l. beczką. W ten sposób odpadnie problem transportu wody.
Dodatkowo dostawca ryb (Hico) powinien podać nam parametry wody jakich oczekuje.
Jeżeli chodzi o rośliny to sam hodowca (Hico) musi się określić czy wyraża na to zgodę, czy zbiornik powinien być hermetyczny (tylko wyjałowiony żwirek i woda).
Istnieje szansa na wystawienia dodatkowego zbiornika. Byłby to zbiornik typowo biotopowy. Potrzebna jednak wyraźna deklaracja z naszej strony co ze zbiornikiem, osprzętem i rybami.
2. Organizacja prelekcji:
Jeżeli chodzi o prelekcje to salka na zapleczu nie spełnia wymagań w zał. foto. Rozmawialiśmy jednak z panem Waldemarem komisarzem wystawy w sprawie zorganizowania dodatkowej sali (pobliskiej małej sali kinowej na jakieś 150 osób). Problem jednak polega na tym, ze po raz pierwszy WZA będzie płacić PKiN za wynajęcie pomieszczenia pod organizowaną wystawę. Tak więc jeżeli się na to zdecydujemy musimy pokryć koszty wynajmu sali (na około 3h) we własnym zakresie. Kwotę poznamy 12.12.2005. Wtedy też dojdzie kwestia ewentualnej organizacji rzutnika etc..
3. Dodatkowe kwestie podnoszone podczas spotkania:
Kwestia REKLAMY WYSTAWY. Zazwyczaj artykuły w prasie i ewentualne telewizyjne migawki z wystawy odbywają się już pod jej koniec lub nawet po zakończeniu. Padł więc propozycja aby wystawcy we własnym zakresie zajęli się organizacją reklamy. Chodzi o płatną reklamę w środkach masowego przekazu (prasa, telewizja) przed rozpoczęciem wystawy. No chyba, że ktoś ma jakieś prywatne dojścia. Prawdopodobnie firma TROPICAL zorganizuje konferencje prasową na terenie wystawy na pól godziny przed jej rozpoczęciem.
Proszę o Info co mamy odpowiedzieć w tej kwestii na kolejnym spotkaniu organizacyjnym 12.12.2005? Czy interesuje nas promocja PKMD w ten sposób? Koniczny byłby wtedy kontakt z firmą TROPICAL.
RoKu
- Załączniki
-
- SALA "WZA" NA ZAPLECZU
- sala WZA na zapleczu.JPG (158.93 KiB) Przejrzano 6676 razy
-
- PLAN WYSTAWY_ZBLIŻENIE STANOWISKA PKMD
- plan_zbliżenie.JPG (90.34 KiB) Przejrzano 6677 razy
-
- PLAN WYSTAWY
- plan.JPG (93.94 KiB) Przejrzano 6678 razy
Ostatnio zmieniony 30 lis 2005, 14:27 przez RoKu, łącznie zmieniany 1 raz.
SALA WYSTAWOWA
SALA WYSTAWOWA
- Załączniki
-
- SALA WYSTAWOWA 1
- sala_wystawowa1.JPG (183.37 KiB) Przejrzano 6667 razy
-
- SALA WYSTAWOWA 2
- sala_wystawowa2.JPG (161.06 KiB) Przejrzano 6668 razy
-
- SALA WYSTAWOWA 3
- sala_wystawowa3.JPG (141.21 KiB) Przejrzano 6669 razy
- Ambra
- członek PKMD
- Posty: 2479
- Rejestracja: 06 gru 2004, 20:25
- Imie i Nazwisko: Andrzej Sieniawski
- Miejsce zamieszkania/miasto/: 07-401 Laskowiec
- Lokalizacja: Laskowiec
Re: ORGANIZACJA
Poniżej moje przemyślenia, choć oczywiście nie można ich traktować wiążąco:
1. Organizacja zbiornika wystawowego:
Zgodnie z ustaleniami z WZA nasz zbiornik stanie zaraz po prawej stronie od wejścia na wystawę zgodnie z zał. foto, w miejscu gdzie jest zaznaczone akwarium Aquael-a. Zbiornik zalewany będzie około 5 dni przed wystawą (prawdopodobnie 10 stycznia, dokładne informacje zostaną przez nas jeszcze podane.). Start wystawy WZA w Ogrodzie Zimowym na terenie PKiN w dniu 14.2006 roku. Zakończenie 22 stycznia 2006 roku (demontaż elementów wystawowych w dniu następnym). Reasumując na przygotowanie zbiornika mamy 5 dni, tak więc jest szansa na w uzyskanie miarę dobrej jakości wody (dojrzałego zbiornika).
Tu wszystko jasne, tylko napiszcie - co trzeba załatwić, by zbiornik był gotowy na przyjęcie ryb.
Zgodnie z ustaleniami osmozę podłączymy bezpośrednio w PKiN na tyłach wystawy, gdzie zainstalujemy cały układ z 200l. beczką. W ten sposób odpadnie problem transportu wody.
I bardzo dobrze
Dodatkowo dostawca ryb (Hico) powinien podać nam parametry wody jakich oczekuje.
Jeżeli chodzi o rośliny to sam hodowca (Hico) musi się określić czy wyraża na to zgodę, czy zbiornik powinien być hermetyczny (tylko wyjałowiony żwirek i woda).
Rośliny raczej wskazane - to wystawa.
Na tym etapie Hico musi jednak określić ilość, formy barwne i wielkość ryb. Jeśli będzie zadawalająca (ilość i wielkość ryb) to ostatecznie rośliny być nie muszą.
Istnieje szansa na wystawienia dodatkowego zbiornika. Byłby to zbiornik typowo biotopowy. Potrzebna jednak wyraźna deklaracja z naszej strony co ze zbiornikiem, osprzętem i rybami.
Uważam, że nie powinniśmy się pakować w tę historię. Wzrosną koszty, a przecież mamy Kraków, a tam wydatki będą niewyobrażalne jak na stan naszych finansów. Co prawda majatek pozostanie, ale.......łatwiej bedzie dopiero w kolejnych latach.
2. Organizacja prelekcji:
..........Problem jednak polega na tym, ze po raz pierwszy WZA będzie płacić PKiN za wynajęcie pomieszczenia pod organizowaną wystawę. Tak więc jeżeli się na to zdecydujemy musimy pokryć koszty wynajmu sali (na około 3h) we własnym zakresie. ...............
Jak wyżej z uwagi na finanse. Mamy darmową salę w hotelu i tam coś sobie zorganizujemy.
3. Dodatkowe kwestie podnoszone podczas spotkania:
.........propozycja aby wystawcy we własnym zakresie zajęli się organizacją reklamy. Chodzi o płatną reklamę w środkach masowego przekazu (prasa, telewizja) przed rozpoczęciem wystawy. No chyba, że ktoś ma jakieś prywatne dojścia. Prawdopodobnie firma TROPICAL zorganizuje konferencje prasową na terenie wystawy na pól godziny przed jej rozpoczęciem.
Porozumiem się z Tropicalem, ale z naszej strony żadnych wydatków na reklamę. W sumie to o co nam chodzi osiągniemy mniejszymi nakładami, a tak wydamy pieniądze które w efekcie zareklamują WZA.
To może zbyt materialistyczne podejście, ale wolę reklamować coś, gdzie my jesteśmy organizatorami a inni są tłem........
Proszę o Info co mamy odpowiedzieć w tej kwestii na kolejnym spotkaniu organizacyjnym 12.12.2005? Czy interesuje nas promocja PKMD w ten sposób? Koniczny byłby wtedy kontakt z firmą TROPICAL.
Kontakt będzie ........
Moje dywagacje są bardzo wyrachowane, ale choćby serce chciało, to rozum nie pozwala. Trudno o wszystkim pisać, ale wiele wyjaśni spotkanie w Warszawie, gdzie zaprezentowany zostanie plan imprezy krakowskiej.
Ponieważ spodziewamy się na niej obserwatorów i uczestników z zza granicy, więc to musi być nasza europejska wizytówka.
Dlatego też spotkanie w Warszawie i liczne uczestnictwo na imprezie członków PKMD jest dla nas wszystkich takie ważne.
1. Organizacja zbiornika wystawowego:
Zgodnie z ustaleniami z WZA nasz zbiornik stanie zaraz po prawej stronie od wejścia na wystawę zgodnie z zał. foto, w miejscu gdzie jest zaznaczone akwarium Aquael-a. Zbiornik zalewany będzie około 5 dni przed wystawą (prawdopodobnie 10 stycznia, dokładne informacje zostaną przez nas jeszcze podane.). Start wystawy WZA w Ogrodzie Zimowym na terenie PKiN w dniu 14.2006 roku. Zakończenie 22 stycznia 2006 roku (demontaż elementów wystawowych w dniu następnym). Reasumując na przygotowanie zbiornika mamy 5 dni, tak więc jest szansa na w uzyskanie miarę dobrej jakości wody (dojrzałego zbiornika).
Tu wszystko jasne, tylko napiszcie - co trzeba załatwić, by zbiornik był gotowy na przyjęcie ryb.
Zgodnie z ustaleniami osmozę podłączymy bezpośrednio w PKiN na tyłach wystawy, gdzie zainstalujemy cały układ z 200l. beczką. W ten sposób odpadnie problem transportu wody.
I bardzo dobrze

Dodatkowo dostawca ryb (Hico) powinien podać nam parametry wody jakich oczekuje.
Jeżeli chodzi o rośliny to sam hodowca (Hico) musi się określić czy wyraża na to zgodę, czy zbiornik powinien być hermetyczny (tylko wyjałowiony żwirek i woda).
Rośliny raczej wskazane - to wystawa.
Na tym etapie Hico musi jednak określić ilość, formy barwne i wielkość ryb. Jeśli będzie zadawalająca (ilość i wielkość ryb) to ostatecznie rośliny być nie muszą.
Istnieje szansa na wystawienia dodatkowego zbiornika. Byłby to zbiornik typowo biotopowy. Potrzebna jednak wyraźna deklaracja z naszej strony co ze zbiornikiem, osprzętem i rybami.
Uważam, że nie powinniśmy się pakować w tę historię. Wzrosną koszty, a przecież mamy Kraków, a tam wydatki będą niewyobrażalne jak na stan naszych finansów. Co prawda majatek pozostanie, ale.......łatwiej bedzie dopiero w kolejnych latach.
2. Organizacja prelekcji:
..........Problem jednak polega na tym, ze po raz pierwszy WZA będzie płacić PKiN za wynajęcie pomieszczenia pod organizowaną wystawę. Tak więc jeżeli się na to zdecydujemy musimy pokryć koszty wynajmu sali (na około 3h) we własnym zakresie. ...............
Jak wyżej z uwagi na finanse. Mamy darmową salę w hotelu i tam coś sobie zorganizujemy.
3. Dodatkowe kwestie podnoszone podczas spotkania:
.........propozycja aby wystawcy we własnym zakresie zajęli się organizacją reklamy. Chodzi o płatną reklamę w środkach masowego przekazu (prasa, telewizja) przed rozpoczęciem wystawy. No chyba, że ktoś ma jakieś prywatne dojścia. Prawdopodobnie firma TROPICAL zorganizuje konferencje prasową na terenie wystawy na pól godziny przed jej rozpoczęciem.
Porozumiem się z Tropicalem, ale z naszej strony żadnych wydatków na reklamę. W sumie to o co nam chodzi osiągniemy mniejszymi nakładami, a tak wydamy pieniądze które w efekcie zareklamują WZA.
To może zbyt materialistyczne podejście, ale wolę reklamować coś, gdzie my jesteśmy organizatorami a inni są tłem........
Proszę o Info co mamy odpowiedzieć w tej kwestii na kolejnym spotkaniu organizacyjnym 12.12.2005? Czy interesuje nas promocja PKMD w ten sposób? Koniczny byłby wtedy kontakt z firmą TROPICAL.
Kontakt będzie ........

Moje dywagacje są bardzo wyrachowane, ale choćby serce chciało, to rozum nie pozwala. Trudno o wszystkim pisać, ale wiele wyjaśni spotkanie w Warszawie, gdzie zaprezentowany zostanie plan imprezy krakowskiej.
Ponieważ spodziewamy się na niej obserwatorów i uczestników z zza granicy, więc to musi być nasza europejska wizytówka.
Dlatego też spotkanie w Warszawie i liczne uczestnictwo na imprezie członków PKMD jest dla nas wszystkich takie ważne.
-
- zarząd pkmd
- Posty: 1533
- Rejestracja: 06 gru 2004, 19:27
- Imie i Nazwisko: Marek Widur
- Miejsce zamieszkania/miasto/: Kraków
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: NOCLEG
Ambra pisze:Nim ostatecznie wszystko załatwimy trzeba pilnie:
1. Ustalić, czy spotkanie PKMD zaczyna się od piątku, czy od soboty, gdyż w grą wchodzi jedna lub dwie doby.
Moja propozycja, aby spotkanie PKMD rozpoczęło się od soboty. Mam na myśli oficjalną część

Jestem od soboty
Gratuluje mamy kolejną samodzielną ekipę do organizowania imprez.
- cocoloco
- entuzjasta
- Posty: 2381
- Rejestracja: 30 gru 2004, 14:43
- Imie i Nazwisko: Aleksander Krawcewicz
- Lokalizacja: krotoszyn
- Kontaktowanie:
Moich kilka uwag które nasuwają mi się po powrocie i musiałem troszeczkę poświęcić czasu na nadrobienie zaległości
1 - ekipa Warszawa - skład mocny i obecność kolegi Rafała a zdążyłem już zobaczyć jego zbiornik pozwala wyrazić nadzieję że wiedzą co chcą zrobić
2 - zapisy - tu jestem starym pesymistą - pewnie będzie z 15 osób z PKMD i to Ci co nie piszą że należy im coś zorganizować
3 - rola PKMD , mamy miejsce na zbiornik w Warszawie ok ale najpierw jak jeszcze byłem w kraju czytałem że ma to być biotop teraz że nie .
4 - pomoc PKMD dla ekipy w Warszawie - albo robimy chałę albo robimy coś porządnie - mnie nie ruszają obietnice że rośliny pewnie coś się znajdzie a ryby może ktoś dostarczy . Tu widzę prowizorkę - proszę mi dać parę dni na zapoznanie się z sytuacją bo nie lubię działać po omacku .
5 - uważam że Roku powinien zostać szefem tej wystawy ze strony PKMD i to on powinien dopracować co to ma być i co oczekuje od nas :
podłoże - bierzemy swoje - jak ? przesyłka i na jaki adres
korzenie - potrzebne czy nie
rośliny - jakie są potrzebne
sprzęt dodatkowy
ryby
materiały reklamowe , ulotki i inne .
kto za co odpowiada bo ja nie lubię aby coś nie wypaliło bo gdzieś śniegiem przysypało lub że ciocia Krysia miała migrenę .
1 - ekipa Warszawa - skład mocny i obecność kolegi Rafała a zdążyłem już zobaczyć jego zbiornik pozwala wyrazić nadzieję że wiedzą co chcą zrobić

2 - zapisy - tu jestem starym pesymistą - pewnie będzie z 15 osób z PKMD i to Ci co nie piszą że należy im coś zorganizować
3 - rola PKMD , mamy miejsce na zbiornik w Warszawie ok ale najpierw jak jeszcze byłem w kraju czytałem że ma to być biotop teraz że nie .
4 - pomoc PKMD dla ekipy w Warszawie - albo robimy chałę albo robimy coś porządnie - mnie nie ruszają obietnice że rośliny pewnie coś się znajdzie a ryby może ktoś dostarczy . Tu widzę prowizorkę - proszę mi dać parę dni na zapoznanie się z sytuacją bo nie lubię działać po omacku .
5 - uważam że Roku powinien zostać szefem tej wystawy ze strony PKMD i to on powinien dopracować co to ma być i co oczekuje od nas :
podłoże - bierzemy swoje - jak ? przesyłka i na jaki adres
korzenie - potrzebne czy nie
rośliny - jakie są potrzebne
sprzęt dodatkowy
ryby
materiały reklamowe , ulotki i inne .
kto za co odpowiada bo ja nie lubię aby coś nie wypaliło bo gdzieś śniegiem przysypało lub że ciocia Krysia miała migrenę .
cocoloco pisze: 1 - ekipa Warszawa - skład mocny i obecność kolegi Rafała a zdążyłem już zobaczyć jego zbiornik pozwala wyrazić nadzieję że wiedzą co chcą zrobić![]()
dzięki, Cocoloco, to było miłeRoKu pisze: Jeżeli chodzi o rośliny to sam hodowca (Hico) musi się określić czy wyraża na to zgodę, czy zbiornik powinien być hermetyczny (tylko wyjałowiony żwirek i woda).

Natomiast dobrze byłoby rozwiać wątpliwości co do słów RoKu - mam w swoim zbiorniku 10 młodych Azjatek (heh


-
- zarząd pkmd
- Posty: 1533
- Rejestracja: 06 gru 2004, 19:27
- Imie i Nazwisko: Marek Widur
- Miejsce zamieszkania/miasto/: Kraków
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Ryby na wystawę zgodził się dać nasz członek, jest on doskonałym fachowcem i zarazem pasjonatem. Paletkami zajmuje się jedynie dla przyjemności, myślę, że czas zacząć wystawiać to, co pływa w naszych zbiornikach. Musimy w związku z tym zmienić koncepcję wystroju akwarium, a mianowicie z biotopu przechodzimy na zbiornik dekoracyjny. Warto nacisk położyć na rośliny, a więc…
Ja nie jestetm ortodoksem, więc taką wizją zbiornika się cieszęwmarek pisze: Musimy w związku z tym zmienić koncepcję wystroju akwarium, a mianowicie z biotopu przechodzimy na zbiornik dekoracyjny. Warto nacisk położyć na rośliny, a więc…


Jakie wymiary ma to 700 litrów? Przyjmijmy, że to, co pokażę za jakis tydzień w galerii w swoim wątku, będzie moją propozycją na wystrój zbiornika. Za wyjątkiem kamieni, jeżeli znajdzie się oczywiście odpowiednio duży kawał drewna..

- cocoloco
- entuzjasta
- Posty: 2381
- Rejestracja: 30 gru 2004, 14:43
- Imie i Nazwisko: Aleksander Krawcewicz
- Lokalizacja: krotoszyn
- Kontaktowanie:
Mała uwaga Rafał - ja nie zgadzam się aby rośliny pochodziły z innego zbiornika - wyznajemy zasadę roślin "jednorazowych" czyli orgaznizujemy je na wystawę bezpośrednio od producenta i to takich gdzie jest pewność że nie miały kontaktu z rybami . Nie jest trudno załatwić całą obsadę bo często się zdaża że z roślinami przynosi się coś do innego zbiornika a jak uczy życie to najczęsciej zdrowy ryby zabijają te zdrowe . Nie jeden post na tym forum był pisany pod hasłem "help me " kolega miał zdrowe ryby i ja miałem zdrowe ale jak jego przyszła do mojego zbiornika to zaczęły się cuda .
Proszę o informację w jaki dzień się zaczyna wystawa - jakie rośliny są potrzebne i w jakich ilościach . Przecież nie po to jesteśmy aby dać wam wolną rękę ( czytaj pustą rękę ) i przybyć aby ocenić .
Firmujecie PKMD więc macie prawo wymagać nie tylko ciepłych słów .
Proszę o informację w jaki dzień się zaczyna wystawa - jakie rośliny są potrzebne i w jakich ilościach . Przecież nie po to jesteśmy aby dać wam wolną rękę ( czytaj pustą rękę ) i przybyć aby ocenić .
Firmujecie PKMD więc macie prawo wymagać nie tylko ciepłych słów .
To nawet lepiej, bo rozwiewa moje obawy co do zarażenia ryb świńswtem, które potencjalnie mógłbym przywlec (jak to zreszta napisałem parę postów wyżej).cocoloco pisze:Mała uwaga Rafał - ja nie zgadzam się aby rośliny pochodziły z innego zbiornika - wyznajemy zasadę roślin "jednorazowych" czyli orgaznizujemy je na wystawę bezpośrednio od producenta i to takich gdzie jest pewność że nie miały kontaktu z rybami
Co do aranżacji - osobiście jestem zwolennikiem dość surowych, "amanowskich" klimatów (max kilka gatunków roślin, duże jednogatunkowe połacie roślin). Nie chciałbym sie narzucać z wizją - nie jestem przecież nawet członkiem PKMD. Dlatego od trzymających stery oczekiwałbym "ustawienia w szeregu" i określenia, czy mój udział to opracowanie aranżacji i jej wykonanie czy tylko przeniesienie pudełek z zielskiem w najblizsze okolice wystawowego szkła. Jeżeli to konieczne to gotów jestem w przyszłym tygodniu spotkać sie z osobami odpowiedzialnymi za organizację i porozmawiac "na żywca".
- cocoloco
- entuzjasta
- Posty: 2381
- Rejestracja: 30 gru 2004, 14:43
- Imie i Nazwisko: Aleksander Krawcewicz
- Lokalizacja: krotoszyn
- Kontaktowanie:
Hołd pruski przeszedł do historii teraz Wy będziecie ją tworzyć . Zarząd nie wyda uchwały oraz dyrektyw jak ma wyglądać zbiornik 
Dlatego nie przyjmujemy do wiadomości oczekiwań co do "ustawieniu w szeregu" ( czytaj hołd pruski ) . Macie wolną rękę my tylko jesteśmy do pomocy . Poważnie to przecież Wy będziecie "u siebie" i łatwiej wam będzie świecić oczami jak coś nie wypali .
Czas ucieka więc koniec dyskusji zacznijcie rządzić

Dlatego nie przyjmujemy do wiadomości oczekiwań co do "ustawieniu w szeregu" ( czytaj hołd pruski ) . Macie wolną rękę my tylko jesteśmy do pomocy . Poważnie to przecież Wy będziecie "u siebie" i łatwiej wam będzie świecić oczami jak coś nie wypali .
Czas ucieka więc koniec dyskusji zacznijcie rządzić

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości